ET FØRSTE MØTE OG TO KOPPER KAFFE

Her om dagen var jeg på cafè med ei venninne og det var så koselig! Det var faktisk første gang vi møtte hverandre fysisk, men siden vi har snakket en god del over videosamtaler føltes det ikke ut som første gang vi møttes. Vi har jo visst hvem hverandre er i ganske mange år også haha. Jeg synes det er så gøy å bli kjent med nye folk, spesielt når man klikker så bra! Det er jo også mye hyggeligere å faktisk møtes og ikke bare snakke over nett. Så dette skulle vi gjenta og det ser jeg frem til!♥

Nå derimot må jeg egentlig trykke publiser og slenge på meg skoene, for nå skal jeg ut på tur med ei annen venninne! Dere hører mer fra meg i morgen.

 

 

 

 

 

Liker du også å bli kjent med nye mennesker?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg