ET LITE LIVSTEGN

Gjett hvem som helt hadde glemt bort bloggen sin? Joda, denne frøkna her. Det begynner å bli en liten stund siden siste oppdatering, så jeg tenkte å komme med en nå. Hvis det ikke er interessant er det bare å hoppe over teksten og heller se på bildene fra bursdagen min hehe. Jeg synes jo det ennå er koselig å feire bursdag, spesielt temabursdag! Jeg har jo fylt år siden sist jeg bloggen og i år feiret jeg bursdagen min hvor temaet var svart og hvitt. Til og med serveringen stod til fargene, utenom ostefatet. Stemningen var på topp og etterhvert tok vi også turen ut.

Molly sin operasjon gikk forresten veldig bra og alt stod også fint til på sårkontrollen. Hun har gått med en buff rundt halsen for å ikke klø på såret og den skulle egentlig av på mandag. Vi valgte likevel å ta den på igjen da hun klør litt hardt. Vi har også vært en tur hos Anniken og Carl Petter på middag, hvor jeg i tillegg fikk tatt noen 1 årsbilder av N. For ikke å glemme at vi også har fått hilst på lille M som vi er bonustante og bonusonkel for, herlighet så liten og søt! Ellers har jeg vært på intervju med nominasjonskomiteen til Larvik Venstre, vært på kick off i Sandefjord for Vestfold og Telemark Venstre og sist men ikke minst har dansingen startet opp igjen. Det tror jeg er det meste som har skjedd siden sist haha.

 

Ingrid, Vibeke, Therese, meg, Anniken, Mona og Anniken.

 

 

 

Har dere gjort noe spennende i det siste? Er dere også glad i temabursdag/temafester?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg