ET LITE SENT BLOGGINNLEGG + ANTREKK I EN FAVORITTSTRIKK

God kveld! Jeg titter litt sent innom her i dag, men nå er det straks natta. Jeg venter egentlig bare på at en klesvask skal bli ferdig så jeg får hengt den opp før jeg legger meg. Jeg hater å måtte vente på sånt, men sånn går det når man glemmer å sette på vaska før kvelden. Dagene går egentlig i faste rutiner nå og det synes jeg er godt og trygt, samtidig som jeg får utfordret meg mye på personlig om dagen også. Jeg trives egentlig best med hverdager og rutiner, flere som er like som meg der?

Nå har jeg skrevet og slettet mye tekst flere ganger, det er skikkelig frustrerende (vi snakker en time med forsøk på å skrive tekst til dette blogginnlegget), så jeg tror jeg bare lar det ligge med det. Antrekket her er halvannet uke gammelt eller noe sånt, men i kjent stil at jeg ikke fått postet før nå. Jeg skal prøve å få postet antrekk litt mer her og nå, men ikke forvent for mye av meg på den fronten altså. Nå begynner klesvasken å nærme seg ferdig, så da sier jeg god natt. Jeg håper dere får sove godt i natt og at dere får en fin dag i morgen<3

 

Hva synes dere om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg