ET LITT SENT 17. MAI INNLEGG

Heihei! Det går litt sånn opp og ned med denne bloggingen merker jeg hehe. Sånn får det nå bare være! Men hallo dette året var første året på fire år hvor jeg ikke var innlagt på 17. mai, så det er jo noe å feire! I 2019 og 2020 var jeg på rasp og i 2021 var jeg på Dps, men på Dps hadde jeg permisjon, så da fikk jeg iallfall vært hjemme. Det er iallfall veldig fint å se at den vanlige feiringen endelig er tilbake! Det blir liksom ikke helt det samme uten å se barnetoget! Flere som er enig i det? Jeg ble faktisk skikkelig rørt der jeg stod av en eller annen grunn.

Dagen vår gikk iallfall til å se barnetoget i byen med bestie og noen til, for så å møte besteforeldrene mine i før vi dro videre. Vi var hos svigermor på brunch og senere var vi med svigerfar i Stavern for middag. Og hver gang vi har vært i Stavern på denne dagen har jeg tatt bilder foran dette treet, så det måtte jeg nesten i år også. Sist jeg fikk gjort det gikk jeg faktisk i russedressen, så det hadde blitt en stund (noen år) siden sist. Jeg hadde forresten egentlig en flette i håret, men måtte ta den ut nesten helt til toppen da jeg fikk så vondt i håret. Ja, jeg sier vondt i håret selvom det egentlig er hodebunnen som verker av en eller annen grunn. Men hipp hurra og gratulerer med dagen på etterskudd!

 

 

 

 

Har dere noen faste tradisjoner på 17. mai?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg