ET NYTT SPENNENDE PROSJEKT + Q&A

Dette har jeg hatt lyst til skikkelig lenge, men jeg har tenkt og tenkt. Planen var å ha planene ganske så klare før jeg satte i gang. Så jeg har tenkt, jeg har tegnet, tenkt enda mer og tegnet enda mer. Nå har jeg kommet frem til et design, så da blir det spennende å faktisk strikke dette for ikke å glemme: lage en oppskrift! Ja, dere leste rett! Jeg skal prøve å lage min egen genser og skrive oppskrift på den som forhåpentligvis kan teststrikkes i løpet av november. Det er mye regning som skal til, spesielt når jeg må regne om til forskjellige størrelser. Jeg krysser fingrene for at jeg får til dette, for det hadde vært så gøy! Nå har jeg lagt opp på pinnen, så vi får se hvor dette bærer.

Ellers så tenkte jeg at dere kunne stille meg noen spørsmål, hvis det er noe dere lurer på:) Det har blitt litt dårlig blogging de siste dagene, men nå har jeg en god plan for resten av uken iallfall! Og i morgen skal jeg få tatt noen nye bilder. Jeg håper dere får en fin kveld, så får dere bare spørre om det er noe dere lurer på.

 

 

 

Tror du jeg får til dette? Noe du lurer på til ukens spørsmålsrunde?

 

-Elise Amanda
_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer
    1. Hei! Jeg lurer på hvor mye penger du kan bruke på et b/p, hvor lenge du sitter å spiser, og hva slags mat?

    2. Så spennande med strikke prosjekt! Lurer på hvordan det går med deg sånn egentlig? Hva er planene framover?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg