ET SKJERF – FEM MULIGHETER

Jeg vet ikke om jeg har fortalt dere det, men det dansekurset jeg egentlig går på ble dessverre avlyst i år da det ikke var nok påmeldte. Utrolig trist, men da får man prøve å gjøre det beste ut av det. Dansestudioet foreslo iallfall noen andre dansepartier jeg kunne begynne på og jeg foreslo et også, så denne uken og neste skal jeg på tilsammen tre forskjellige prøvetimer. Det gikk ikke å ta alle denne uken da to av partiene kræsjer, så da blir det delt opp over to uker. Jeg gleder meg iallfall til første time i kveld og det blir spennende å se hvor jeg ender opp! Kveldens plan er klassisk ballett, noe jeg ikke har danset aktivt siden 2018, så jeg grugleder meg veldig hehe.

Dette skjerfet her strikket jeg forresten i julegave til Beate som ønsket seg en rund hals. Naturlig nok kunne jeg ikke vise dere dette før jul, men så har bildene bare ligget i arkivet mitt og jeg glemte det litt bort. Jeg tok meg den friheten til å prøve det på (jeg hadde ikke gjort det med mindre det er noen veldig nære eller jeg spør først altså) og vise noen forskjellige måter man kan bruke det på. Jeg er veldig fan av å kunne bruke plagg på forskjellige måter og dette skjerfet/halsen er intet unntak. Mine favorittmåter å bruke det på er nok de to siste iallfall!

 

 

 

 

 

 Er du kreativ med måten du bruker plaggene dine på?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg