expectations vs reality

Jeg tenkte det kunne vært artig med et innlegg om forventninger vs virkeligheten, selv om de fleste lager video av slike innlegg er det jo artig med bilder også? Dette her er kun noen av eksemplene jeg har. Tidligere har jeg faktisk laget en video om expectations vs reality med ei venninne når det kommer til ting på høsten, den kan dere se HER om dere vil. Jeg håper at noen vil kjenne seg igjen i noen av situasjonene, det hadde vært gøy!

Nå er jeg forresten på vei til bryllup, men jeg tror jeg skal forhåndsskrive et innlegg slik at det blir postet et innlegg til i dag. Ønsker dere en fin lørdag<3

Selvpleie/ansiktsmaske. Folk legger ofte ut sååå fine bilder av sånt, men i virkeligheten ser det vel mer ut som bildet til høyre, eller hva? Meg i sofaen med ansiktsmaske og ser sånn passe rar ut.

Hahahaha, akkurat denne her ble så FAIL, fordi jeg synes nemlig at bilder til høyre var så mye koseligere enn det til venstre. Det skulle jo egentlig være motsatt, men sånn ble det ikke gitt.

Nei altså når jeg drikker te pleier jeg ikke å sitte pent og pyntelig ved en pult. Jeg sitter som regel i sofaen, eller som her: på gulvet i pysjbukse og hettegenser. Ja, jeg er litt rar for jeg liker å sitte på gulvet jeg haha.


Når du ser for deg de fine bildene du skal ta med ei venninne, men i virkeligheten blir det mer som til høyre: antrekk som ikke matcher, stygg bakgrunn og tullete bilder.

 

Kjenner du deg igjen i noe?

 

//Elise Amanda

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg