FAMILIEMIDDAG OG ANTREKK FØRSTE JULEDAG

God siste søndag av 2020! Tenk at i morgen starter vi på uke 1 alt! Det er det ikke, for det er uke 53! De siste dagene har vi vært hos pappa på middagsbesøk, noe som var hyggelig og som jeg håper vi kan få til igjen snart. Vi var også vært en tur til faren til Andreas samme kveld faktisk haha. Det er merkelig å ikke kunne se så mange i julen, for vanligvis ser vi jo veldig mange og andre juledag er det alltid et stort juleselskap med morssiden til Andreas. Det måtte selvfølgelig utgå i år på grunn av corona. Heldigvis har vi jo fått vært med noen av våre nære og det betyr mye. Under her får dere se hva jeg hadde på meg første juledag hos pappa. Det er den første vesten jeg har strikket og siden har jeg strikket to til av samme oppskrift.

Nå i kveld skal jeg en tur på kino for å se Den største forbrytelsen sammen med Nora og den ser veldig bra ut! Perfekt søndagssyssel nå som det regner, blåser og er skikkelig drittvær ute. I morgen skal jeg på jobb og etter det skal Andreas og jeg en tur på Nordbyen. Vi fikk nemlig et gavekort der til jul, så jeg krysser fingrene for at det ikke er helt bananas der i morgen.. da får vi isåfall utsette det.

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg