FERIEN GJENNOM TELEFON

Hei dere! Tenk at i går var det premiere på min gruppe på dansingen! Heldigvis gikk det egentlig veldig greit utenom en snurr, da jeg endte med å stå på et glatt sjal. Da er det nemlig ikke så lurt å gi alt og gå rett på trynet på scenen haha. Det var så koselig og fint å endelig være med på juleforestilling igjen! Og som alltid spilles en egen versjon av “Julenissen kommer i kveld” når applausen nærmer seg slutten og gjett hvem som måtte kjempe mot tårene? Jeg ble så rørt jeg og det gjør jeg vanligvis når den sangen kommer på, men i år var det spesielt. Jeg kan faktisk ikke forklare den følelsen, den må oppleves. Nå gjenstår det to forestillinger, en på lørdag og en på søndag, og jeg gleder meg skikkelig! Grunnet mye smitte i Larvik om dagen har det blitt besluttet å droppe applaus, da applausen samler alle danserne tett på scenen, noe som er helt forståelig. Heldigvis rakk alle gruppene akkurat sin premiere med applaus og roser.

Over til noe helt annet: Da vi var på Gran Canaria ble det også tatt noen bilder med mobilen min. Noen av dem har dere kanskje sett i storyen min eller som innlegg på Instagram, andre har jeg ikke postet noe sted. Så her får dere et lite innblikk i ferien vår gjennom linsen på mobilkameraet mitt.

Hahah wopsi, jeg ser nå at det ene bildet kom med to ganger, men det får så være.

 

 

Hva synes dere om blogginnlegg med mobilbilder?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg