FIKK BIKINIBILDENE MEST LIKES?

Forrige uke satte jeg i gang et lite prosjekt på instagram hvor jeg ville teste ut påstanden om at kropp virkelig selger. Derfor postet jeg tre dager på rad til samme klokkeslett ett bilde i badedrakt, ett vanlig bilde og ett litt tullete bilde. Håpet mitt var at det tullete bildet skulle få flest likes, men gikk det egentlig slik? Jeg tror også at bikinibildet ville fått enda flere likes om jeg hadde lagt ut et litt drøyere bilde, men det er liksom ikke helt meg, så bildet er i grunn ganske uskyldig.

Om jeg personlig ble overrasket over resultatet? Både ja og nei. Nå skal jeg ikke si hva resultatet ble her, for det skal dere få se i videoen under her. Håper videoen faller i smak og fortell meg gjerne hva du synes om resultatet og dine tanker rundt det! Har du noen ønsker om fremtidige videoer så fortell meg gjerne det også.

 

Ble du overrasket? 

 

 

//Elise Amanda

4 kommentarer
    1. Fikk du ca like mange likes på de? Tror likes avhenger av mange faktorer, selv om lettkleddhet selger. Ofte tror jeg man får mer klikk om ansiktet vises enn bakfra også. 🙂

    2. Så fin video og så naturlig og fint du snakka 🙂 Fine bilder alle sammen..var jo ganske jevne likes på to av di i alle fall..Kropp selger nok..men jeg ser mest etter komposisjon og lys i bilder jeg liker .. Ønsker deg en fin kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg