FIRE NYE STRIKKEPROSJEKT

Strikkebloggeren slår til igjen med enda mer blogging om strikking! Akkurat nå har jeg fire(!!) prosjekter på pinnene: en regnbuecardigan, en barnegenser av restegarn, sokker og en svart genser. Cardiganen strikkes med samme oppskrift som den blå jeg har strikket, men med noen justeringer. Grunne til at jeg har så mange prosjekter på samtidig er fordi jeg er såååå lei av striper nå så jeg begynte på en ny genser, sokkene er noe jeg må strikke da det er gave og jeg ble lei av store pinner og trengte å bruke opp litt restegarn. Det blir spennende å se hvordan det blir!

Neste prosjekter etter der igjen blir nok en bølgegenser. Jeg var veldig usikker på hvilken farge jeg skal strikke bølgegenseren i og stod mellom hvit, svart eller bringebær. Men jeg endte faktisk med å bestille garn i en lys blåfarge. Enn så lenge har jeg iallfall disse fire tingene på pinnene.

Her får dere en sniktitt på stripete cardigan og barnegenseren:

Follow my blog with Bloglovin

Hvilken farge synes dere at jeg burde strikke bølgegenseren i?

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg