FJORDFESTEN

For en god stund siden lurte Vibeke på om jeg var ledig lørdag 5. august og det var jeg, så da lurte jeg på hva hun tenkte på. Og jeg begynte seriøst å gråte av svaret hennes, for hun sa at da får jeg lørdagspass til Fjordfesten av henne i bursdagsgave sånn at vi kan se Jørgen Dahl Moe sammen. Vi har jo vært fan av han siden den gang han deltok i MGP jr og det har vært så spennende å følge utviklingen hans videre også etter The Voice. Så i går stod vi der på første rad sammen og det var helt magisk!! Ikke bare å se han, men det å kunne dele den opplevelsen sammen. Altså fyyyy søren!!

Hele gårsdagen var egentlig helt fantasisk og vi hadde det sååå fint!! Emma Steinbakken var også utrolig gøy å se og der fikk vi faktisk stått på andre rad hihi. Ellers fikk vi også med oss Ylvis, Kjartan Lauritzen og Matoma. Det var også så fint lagt opp med området på Fjordfesten! Både med litt roligere område med hengekøyer, masse fine lys og lyslenker rundt om kring (det gjør stemningen så fin!), vasker ved toalettene (altså dette er et så stort pluss med vask fremfor bare antibac) og ja, det var generelt sett bare veldig bra! Matoma avsluttet jo kvelden og lasershowet han hadde var helt rått og satte en knall avslutning!

 

 

Har du vært på festival i sommer?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg