FLOWERS + HOLMESTRAND

NÅÅÅ er det vår!! Eller hva!? Jeg trodde det var noe galt med gradene som ble vist på mobilen min da jeg skulle kle på meg tidligere i dag. Wow, så deilig været har vært! Anni og jeg gikk opp til gartneriet ved meg en tur, deretter vandret vi litt rundt med en lilla lyngplante og bare nøt været. Det er noe med den første ordentlige vårdagen, en følelse jeg håper jeg aldri mister når årene går. Den tynne kåpen jeg tok på meg visste jeg allerede at jeg skulle ha på i dag før jeg stakk nesen ut av døren, er det vår så er det nemlig vår. Og da må man ha vårkåpe.


Etter turen vår dro vi for å vaske bilen til Anni, eller, jeg så på og hun vasket (tilbydde meg å hjelpe altså) og deretter fikk vi tatt en tur innom Nordbyen hvor jeg fikk handlet inn noen nødvendigheter jeg må ha med meg på mandag. Jeg var faktisk kun hjemom i rundt 20 minutter etter det før jeg var på vei ut døren igjen for å sette kursen mot Holmestrand. Der har jeg vært med på stiftelsesmøtet av Holmestrand, Horten og omegn Unge Venstre og nå sitter jeg altså på toget hjem. Jeg kjenner deg skal bli godt å slappe av nå altså hehe.

Hva har du gjort i dag?

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg