FLYING YOGA

Gjett hva Nora, Mona og jeg har gjort i dag!? Eller, det er kanskje ikke så vanskelig å gjette med tanke på overskriften… Uansett, vi har vært på flying yoga og det var så gøy å endelig prøve det igjen! Nora og jeg har testet det ut en gang før og siden danseskolen hadde vinterferieferietilbud nå måtte vi nesten slå til. Flying yoga er altså en form for yoga hvor man bruker en slags huske. Det er både avslappende og tungt på samme tid, det spørs litt på hva slags øvelser en gjør. Men jeg skal ærlig innrømme at min favoritting å gjøre i yogahuska er de litt mer akrobatiske tingene haha. Det er så gøy!

Nå sitter Mona, Nina og jeg hjemme i stua mi og straks skal vi lage litt taco. Jeg er inne i en skikkelig taco-periode nå merker jeg! Mona og Nina sover over her til i morgen for da drar vi nemlig til Sverige med Anniken. Det blir nok en veldig fin tur!

Har du prøvd flying yoga før?

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg