FORANDRINSFABRIKKEN 15 ÅR JUBILEUMSFEST

God helg gode lesere! Først og fremst: herlighet så rart det er å ikke være på landsmøtet til Unge Venstre i helgen! Jeg har vært der hvert eneste år siden 2013 om jeg husker rett. I år valgte jeg av helsemessige årsaker å ikke stille som delegat, men jeg håper å være på plass igjen neste år <3 Spesielt rart er det at jeg i tillegg har vært i Oslo i dag og til og med rett ved landsmøtesalen, men på noe annet. Det fristet litt å stikke innom for å crashe festen etter LM var over for dagen, i det minste stikke innom for å si hei, men det matcher dessverre ikke helt med toget.

Det jeg derimot har vært på i dag er jubileumsfesten til forandringsfabrikken som har fylt hele 15 år! Jeg var en del aktiv der før og for å feire jubileumet var både nåværende og gamle proffer invitert. På østlandet foregikk feiringen på hotell Bristol i Oslo fra klokken 14.00 og det ble noen hyggelige timer der. Det var koselig å se igjen folk jeg ikke har sett på veldig lenge og spesielt hyggelig var det å høre alle de fine talene! Etter taler, mingling og bilder ble middagen servert (den var forøvrig veldig god). Mona og jeg gikk til toget litt før programmet var over pga togtidene. Det var enten å dra litt før eller å vente på tog i 1.5 time etter programmet var ferdig. Nå kunne vi jo ha stukket innom og hengt med UV-folkene så lenge da, men det er godt å komme seg hjem også. Her får dere noen bilder fra dagen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Har du hørt om forandringsfabrikken før?

 

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg