FØRSTE DESEMBER OG JULEPYNTING HJEMME

God kveld, eller god natt kanskje hehe. Fy søren så rart det er at det er desember! I dag har jeg blant annet pyntet til jul i heimen og det ble såååå koselig! Spesielt med juletreet som lyser opp i stua. Jeg vet ikke helt når det er vanlig å pynte, men selv pynter jeg til jul enten første desember eller første søndag i advent. Kanskje jeg skal ta litt bilder av hvordan det faktisk ble også? Det rakk jeg nemlig ikke i dag før det ble mørkt.

Legg forresten merke til hårstrikket mitt, det har søte små reinsdyrhorn i glitter. Litt ekstra stæsj må det jo være lov til å ha hehe. Vi fikk også tatt julekortbilder i dag. Jeg ble ikke helt fornøyd da de ble tatt etter at det hadde begynt å bli mørkt. Egentlig skulle Andreas vært hjemme rett før det skulle begynne å bli mørkt, men han ble sittende fast i kø. Jaja, ikke noe å gjøre med det. Men nå dere, nå er det natta. Jeg håper dere har hatt en fin dag denne første dagen i desember<3

 

 

 

 

 

 

 

 

Har du pyntet til jul?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg