FØRSTE HALVÅR AV MITT 2019

Januar: I januar var jeg på min første vurderingssamtale på RASP og den gikk egentlig ganske greit, jeg fikk jo tross alt plass og endte med å være der i 8 uker.

Mona og jeg tok ekstremt mange antrekksbilder denne måneden og vi dro også en tur til Tyskland sammen.

 

Februar: Jeg ble valgt som leder av Larvik og Sandefjord Unge Venstre (et verv jeg trakk meg fra i høst grunnet manglende kapasitet).

Jeg var på flying yoga med Mona og Nora.

Nina, Anniken og jeg overrasket Mona på bursdagen hennes med en bursdagsfest.

Anniken og jeg tok oss en tur til Sverige.

 

Mars: denne måneden ble jeg lagt inn på RASP og det var egentlig ikke noe spesielt annet enn det som skjedde.

 

April: Det begynte å bli vår i Oslo og jeg fikk besøk av mamma, pappa, Andreas og Anniken.

Jeg hadde en giveaway på bloggen min med premiene som dere ser på bildet her

Ellers kjempet jeg på videre på RASP. Det var utrolig tøft og jeg vurderte å backe ut flere ganger, men endte heldigvis med å bli hver gang.

 

Mai: Herlighet for en måned! Her skjedde det mye! Det ble bestemt at jeg ennå ikke var frisk nok til å legges inn på Modum Bad (som planen var etter RASP) og de gjorde derfor et unntak og lot meg bli der to uker til frem til de hadde funnet ut hva vi skulle gjøre (jeg skulle egentlig være der 6 uker).

Jeg og ei annen ei dro til botanisk hage og hadde DEN photoshooten, noe som resulterte i maaaaange fine bilder. Herlighet, jeg tror jeg skal tvinge hun med på det igjen en gang!

Jeg feiret også 17. mai i Oslo med Oslo Unge Venstre og hadde derfor noen timer permisjon. Det var også min første bulimifrie nasjonaldag siden hvem vet hvor lenge. En veldig fin dag!

Det ble bestemt at jeg skulle legges inn på DPS i Sandefjord, så jeg pakket tingene mine og satte kursen dit med godt mot.

DPS var derimot et kapittel for seg selv og det gikk verre med meg i en skremmende fart. Opplegget der gjorde meg så mye verre spiseforstyrret messing og jeg følte at ingen forstod. Hvis dere vil lese mer om den tiden så er det bare å bla tilbake i arkivet mitt.

Etter å ha skrevet meg ut (fordi jeg bare ble verre av å være der) tok jeg kontakt med legevakten, som ordet samtale med AAT dagen etter og de ordnet igjen med plass på akuttpsykiatrisk for meg. Takk og lov for hjelpen jeg fikk der!

 

Juni: jeg skrev meg ut av psykiatrisk etter noen uker og følte meg klar nok til å stå på egne ben.

Jeg bestemte meg for å gi Anniken en tidlig bursdagsgave og vi dro derfor på hyttetur til Sverige

I Sverige koste vi oss masse!

Det ble feiret Pride i Larvik og jeg måtte jo selvfølgelig delta.

Helt i slutten av måneden dro hele family´n på mamma sin side til Polen sammen

Mer om Polen i neste innlegg!

 

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar
    1. Begivenhetsrikt første halvår da, veldig bra med en sånn oppdatering! Og det er jo litt fint å reflektere over hva som har skjedd i året som har gått 🙂
      Ønsker deg en godt nytt år! ✨

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg