FORVERN PÅ RASP + JUL I VINTERLAND

Eeeendelig fikk jeg vært i jul i vinterland og herlighet så koselig det var der! Jeg har hatt lyst til å dra dit i mange år, men det skal dere få lese om lenger ned.

Litt før lunsj i dag dro jeg avgårde til Oslo hvor jeg hadde forvernsmøte på RASP. Det var godt å få planlagt ting rundt innleggelsen, samtidig så er det vanskelig å skulle forholde seg til noen av de konkrete tingene og ikke minst er det vanskelig å høre ting og diskutere ting rundt vektoppgang. Men jeg kom meg gjennom møtet og det gikk jo egentlig greit. Vektoppgang synes jeg er utrolig vanskelig og vondt, men det finnes jo ikke noe sted som er bedre for meg å gjennomgå det på enn RASP.

 

 

Etter møtet på RASP hadde jeg planlagt å møte Vigdis. Herlighet så flaks det er for meg at bussen til henne er den éne bussen jeg faktisk er kjent med i Oslo, så jeg fant veldig fint frem. De har jo kattunger hjemme nå og de var jo bare såååå søte. Jeg skal innrømme at jeg falt litt ekstra for den ene og egentlig ville ta med den hjem hihi.

 

Jul i vinterland stod for tur og smart som jeg er hadde jeg ikke sjekket værmeldingen før jeg skulle dra.. så jeg gikk med hullete bukser i dag uten noe under. Heldigvis fikk jeg låne en strømpebukse av Vigdis, så det hjalp en del på. Jeg ofret nesten livet (neida, men det var såååå kaldt) i noen sekunder uten jakke for å få disse bildene over her haha.

Jeg har ikke så mye klær her så jeg spurte Mona i går om hun kunne ta med noe til meg som jeg kunne få låne, så det antrekket er det faktisk Mona som har valgt ut. Det var skikkelig fint, så da måtte jeg nesten bare vise det frem!

 

 

Det var noen utrolig koselige timer med Vigdis og jeg hadde det så fint! Siden jeg ikke følte trang til overspising og at jeg føler meg veldig trygg med Vigdis så bestemte jeg meg for å drite i næringsdrikken jeg egentlig skulle ta klokken 16 og heller ta en kopp varm eplegløgg og et eple med karamell og Smarties på. Det smakte SÅ mye bedre for å si det sånn!

Det ble en litt sen oppdatering i dag, men jeg har jo vært på farten så sånn blir det noen ganger. Da jeg kom tilbake til avdelingen var det rett til kveldsmat og nå sitter jeg i hviletid. Bildene av meg er det forresten Vigdis som har tatt. Jeg håper dere har hatt fin dag i dag og gjort noe fint<3

 

 

Har du vært i jul i vinterland før?

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg