FRA TOTALT KAOS TIL ORDEN

La meg vise dere kaoset som lå skjult mellom ryggen til sofaen og veggen bak.. og da mener jeg kaos. Etterhvert som garnlageret og utstyrslageret mitt til strikkingen har vokst har jeg ikke gjort noe. Det kommer tydelig frem på bildet under, som dere ser. Jeg orket ikke det rotet lenger og gikk derfor i gang med å få litt orden i sakene mine. Den hvite kommoden dere ser til høyre så vidt i bildet ble tømt og vasket, for den skulle nemlig brukes til strikketing!

Da jeg var på Rustad for litt siden fikk jeg også røsket med meg to kurver som har florert på strikkinsta i det siste. Disse her er så praktiske og jeg er veldig fornøyd med dem! Deretter var det bare å starte med å få litt orden i kaoset.

 

 


Øverst til venstre finner man en kurv med garn til planlagte prosjekter, øverst til høyre finner man en kurv med hele nøster uten en spesifikk plan. Nederst til venstre er en kurv med restenøster i mohair og lignende + en pose med pinner. Nederst til høyre er en eske med andre restenøster, en strikkebok, en perm med oppskrifter + en mappe med pinner.

Ting som pinnestopper, målebånd, saks, maskemarkører og lignende har jeg alltid i tøyveska jeg har daværende prosjekt i.

 

Hvordan synes du at det ble? Har du orden i garnnøstene dine?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg