FREDAG I LOFOTEN

For en tur! Egentlig skulle vi vært hele dagen i Lofoten og tatt buss til Evenes utpå ettermiddagen, men siden det bare regnet og var meldt drittvær resten av dagen valgte vi å dra før klokken 12 på formiddagen. Det var vi veldig fornøyd med da det etterhvert begynte å hølje ned og vi dermed slapp å pakke ned teltet i et sånt vær. Ganske kjipt at det ikke ble noen tur på oss i går, men vi priser oss over hvor heldige vi var med været på torsdagen!

Da vi holdt på å pakke ned teltet så Andreas en havørn, så vi løp bort for å titte på den. Dessverre var den et stykke borte da jeg kom bort og siden jeg ser dårlig så jeg så vidt konturene av den. Jeg er fortsatt helt satt ut over hvor vakker naturen er oppe i Nord og vi skal definitivt tilbake! Og hvis noen lurer: ja, vi pakket i kofferter og det angrer vi ikke på! Veldig mye lettete å dra med seg enn bag og tursekker har vi ikke. Vi skulle jo uansett kun frakte koffertene på vei når de ikke var i buss eller bil. En koffert gikk til telt, soveposer og liggeunderlag og den andre gikk til klær, sko og lignende.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Er du glad i å sove i telt?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg