FRIDAY

Hvordan går det med dere og har dere noen fine planer for helgen? Jeg er hos Mona nå og vi har vært en liten tur i sentrum. Straks står taco på planen og litt vin, så dette blir bare et kort innlegg fra meg. Vi har fått tatt en del bilder i dag (det gjør vi jo egentlig alltid når vi er sammen haha) og i morgen blir det nok noen flere. Dessuten har jeg en overraskelse for Mona i morgen! Hun har nemlig bursdag og hun har fått beskjed om at vi skal bli hentet i morgen kveld og at hun skal få bind for øyna. Haha gleder meg masse! Mona er litt småfrustrert over at hun ikke får vite hva vi skal, men det er egentlig bare artig å høre på!

Senere i kveld tenkte jeg å fortelle dere litt om hvordan det er for meg å skulle spise hos andre når jeg har en spiseforstyrrelse. Jeg tror det kan være litt interessant å lese da jeg vet det er flere som lurer, men ikke tør å spørre om det. Jeg tenkte å kanskje dele noen tips også til hva man kan gjøre for å hjelpe og hva man absolutt ikke burde gjøre/si, om det kunne vært interessant? Ofte sier mennesker ting ment i beste mening som egentlig ikke burde bli sagt til en som er syk nemlig.

Nå derimot er jeg sååå sulten, så vi får begynne å lage mat! Mona ble nettopp ferdig å blogge selv, så det er god timing det greiene her altså!

//Elise Amanda

3 kommentarer
    1. Et innlegg hvor du skriver om hvordan det er å spise hos andre når du har spiseforstyrrelse vil jeg gjerne lese! Tror det kan være veldig lærerikt 🙂 Håper du har en fin kveld! ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg