FROM ME TO ME: FLOWERS AND TEA

Åh, det har vært så koselig å ha besøk av Elise! Halvannen time bare fløy avgårde og jeg kunne nesten ikke tro at tiden hadde gått så fort da hun måtte dra. Det var så fint å se henne igjen og både skravlinga og strikkinga gikk i ett. Vi skal prøve å få til å møtes igjen mens jeg er i Oslo, så jeg krysser fingrene for at vi får til det. Elise hadde også med noen maskemarkører til meg (utrolig snilt, hun hadde jo ikke trengt det!) og den ene var til og med med mummitrollet.

I skrivende stund sitter jeg anspent og angstfull etter kveldsmaten. Jeg føler meg ganske full i magen og det preger meg veldig at det er veiing i morgen tidlig attpå til. Jeg pleier ikke skrive så mye om hvordan jeg føler meg her og nå, men jeg vil dere skal vite at det er en himla tøff kamp som jeg står i.

 

 

Jeg unte meg forresten noen roser i går til å pryde skrivebordet mitt. Jeg trengte litt farger på rommet og ikke minst så lukter de jo himla godt. Jeg har en liten ting for oransje roser, jeg synes de er såååå fine og jeg blir nesten i godt humør bare av fargen. Noe annet jeg har unt meg er en boks med jordbær og mango te, den er ganske kraftfull i smaken og veldig god. Slike småting hjelper meg litt med å holde ut alt ubehaget enda litt til.

 

 

 

Hvilken farge foretrekker du på roser?

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg