FULLVAKSINERT OG DAGENS ANTREKK

God helg! Har dere noen hyggelige planer? Denne helgen står litt åpen for vår del da vi tok den andre vaksinedosen i dag tidlig og vi ikke helt vet hvordan vi reagerer på den. Den første dosen fikk vi bare vondt i armen av, men jeg har hørt at man ofte reagerer mer på den andre dosen. Det var egentlig utrolig kjekt at vi fikk samme dato og nesten samme klokkeslett for dose nummer 2. Hvis formen er fin i morgen skal jeg en liten tur på stand med Larvik Venstre på Nordbyen (kom gjerne bort for å si hei!) og så blir det kanskje overnatting ute på oss. Jeg håper både formen og været er på vår side i morgen!

Ellers blir det nok en rolig kveld her. Jeg er sliten og egentlig ganske trøtt (om det er på grunn av vaksina eller ikke er ikke godt å si haha). Det kan hende vi tusler ned i gata her for å se en fotballkamp i kveld og da blir strikketøyet mitt så klart med. Jeg er ikke så interessert i fotball, men det er koselig å høre litt liv rundt seg. Så lenge jeg tar med meg strikketøyet er jeg fornøyd, jeg haha. Uansett, her ser dere hva jeg har på meg i dag!

 

 

 

 

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg