FUN FACTS OM MEG

Dette blir bare vanskeligere og vanskeligere å komme på, for hva er det jeg ikke har fortalt dere nå? Jeg skal iallfall prøve å komme opp med noe nytt, så beklager jeg hvis jeg gjentar meg. Disse innleggene er jo litt artig å skrive og jeg vet at dere liker å lese dem, så derfor kjører jeg på med en ny runde av fun facts om meg! Kanskje du visste noe fra før?

-Da jeg var liten tok jeg saksa i egne hender og klippet meg selv helt kort.. det ble ikke fint for å si det sånn
-Før skrev jeg dagbøker og jeg kunne skrive ut over en hel bok i måneden
-Jeg var veldig fan av Kaptein Sabeltann da jeg var liten, men da vi var i Dyreparken for å se show sovnet jeg

-Jeg foretrekker hvit sjokolade fremfor melkesjokolade og mørk sjokolade
-Helt siden jeg gikk i 10. klasse har jeg vært pescetarianer og så senere vegetarianer
-Jeg har kuldeallergi og kan få anafylaktisk sjokk på grunn av det

-Jeg drikker ikke te med sukker, suketter eller honning i, jeg foretrekker rett og slett ingen søtning i
-Hårlengden jeg har nå er den lengste jeg noen sinne har hatt
-De to øverste hullene i ørene mine tok jeg selv ved å stikke en øredobbe gjennom øret… det var vondt

-Kameraet mitt kjøpte jeg for konfirmasjonspengene mine og jeg er så glad for at jeg brukte penger på det
-Jeg synes det er beroligende å male og da mener jeg typ å male vegger og lister
-Helt siden jeg var liten har jeg vært fan av mørke og skumle filmer, jeg vet ikke en gang hvor ung jeg var første gang jeg så en skrekkfilm hehe

-Håret mitt har vært blondt, blondt og rosa, rosa, lilla, rødt, mørkebrunt og svart før.
-På skoleballet i 10. klasse ble jeg kåret til årets fotograf
-I russegruppa mi skulle vi egentlig kalle oss for Brattitude (kombinasjon av Bratz og attitude), men det var tatt av noen andre så vi gikk for rhythm & booze

 

Noe du visste fra før?

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg