GAMLE BILDER AV MEG, DETTE TRODDE DERE IKKE!

Da jeg kom over disse gamle bildene av meg her om dagen måtte jeg le litt og det var så gøy å finne dem igjen! På slutten av barneskolen og starten av ungdomsskolen var nemlig stilen min ganske så annerledes fra hvordan jeg ser ut nå. Veldig mange gikk for brunkrem, bleket hår og lyserosa leppestift. Jeg derimot? Jeg gikk for svart hår, eyeliner, sløyfer, striper og tyll. Det verste må nesten være at jeg var flinkere til å legge eyeliner på den tiden enn hva jeg er nå hahah (selv om jeg nå kun legger på øvre del).

Jeg savner egentlig litt denne tiden og stilen, jeg. Ikke misforstå for jeg ville nok ikke gått kledd slik nå, men jeg følte meg så sikker og så hjemme i den stilen da jeg hadde den. Jeg vurderer faktisk å lage en video hvor jeg gjenskaper noen av disse bildene, eventuelt stilen, kanskje det hadde vært gøy?

Men så kom jeg litt i fjortisperioden jeg også gitt. Brunkrem ble ikke brukt og ei heller lyserosa leppestift, men det  blekede håret var på plass, dog med innslag av rosafarget hår og en sløyfe hehe. Dere som har kjent meg lenge har jo kjent meg gjennom disse periodene og vet jo at jeg så slik ut, men for dere som kun kjenner meg via bloggen eller dere jeg har blitt kjent med i eldre alder blir kanskje litt overrasket?

Bare for moroskyld og for å se de store kontrastene så sammenligner vi et gammelt bilde og et bilde tatt forrige uke:

 

 

 

Forandret meg litt eller? Ønsker dere en del to av gamle bilder?

 

 

 

//Elise Amanda

 

 

5 kommentarer
    1. Hvordan gikk samarbeidsmøte i dag?
      Selv om jeg ikke kommenterer så ofte, tenker jeg stadig på deg Elise Amanda, heier på deg, og ønsker deg virkelig alt godt ❤️ Du er fantastisk sterk, og jeg har tro på at du vil bli frisk(ere).
      Klem Guro

    2. Det med lyst hår og rosa stripe var jo fantastisk, hehe. Artig du brukte den sløyfa i håret mye. Såpeboblebilde var stilig. Ja, du har nok endret deg, men blir jo også stor forskjell når hårfarge og klesstil er ulik:-)

    3. Haha så gøy.
      Jeg gikk igjennom en slik fase jeg også. Hadde svart hår med lilla skjær og gikk i «scene» klær.
      Syntes fortsatt alternative stiler er veldig kult, selvom jeg ikke går med slikt noe særlig lenger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg