GARNBUTIKK OG GARN I POSTEN

Endelig fikk jeg i går tatt en tur til strikkebutikken i nærheten, men de hadde dessverre ikke det garnet jeg var ute etter. Jeg kjøpte derfor et annet garn jeg mente kunne gå til nåværende prosjekt og jeg valgte riktig på farge, men tråden er litt tynnere enn garnet jeg skulle ha. Heldigvis gikk det greit så da fikk jeg fortsatt på prosjektet mitt!

Jeg fikk i dag hentet ut en pakke på post i butikk med garn jeg hadde bestilt og jeg er såååå fornøyd med fargene! Faktisk har jeg ikke helt bestemt meg hva jeg skal bruke det til ennå, men jeg har falt helt for drops Melody og det blir nok “signaturgarnet” mitt hihi.

I tillegg til garn bestilte jeg denne elefanten her som er en pinnemåler, cm måler og trådkutter i ett. Ikke bare er den utrolig søt, men skikkelig praktisk i tillegg.

Så utetiden min i dag gikk altså til å hente denne pakka her og vi rakk det akkurat på de 30 minuttene utgang jeg har om dagen.

 

Vil dere se hva jeg holder på å strikke nå?

 

 

//Elise Amanda

4 kommentarer
    1. Strikking er terapi på flere plan og det starter med en garnnøste du ble forelsket i 🙂 Melody er slettes ikkje et dumt garn, det er skikkelig kosete <3 Godt å se at du finner glede i det å strikke og ja, eg vil også veldig gjerne se hva du skal trylle frem i disse lekre fargene 🙂

      Lag deg en fin kwell med pinner og garn 🙂
      Veldig ofte er nettopp det en premie for meg etter å ha gjennomført nok en dag 🙂

      Go`klem Vibbedille 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg