GÅRSDAGENS ANTREKK

God helg dere! Synes dere at denne uken har gått fort? Det synes egentlig jeg! Det har nok noe med at jeg har hatt besøk tre forskjellige dager av venninner, noe som har vært utrolig koselig. Jeg setter så himla stor pris på at venninnene mine tar turen hit for å besøke meg og det er så fint å kunne ha noen litt mer normale og koselige øyeblikk oppi alt kaoset. Heldig er jeg, som har så gode venner! Jeg forstår virkelig ikke hva jeg har gjort for å fortjene det. Allerede i morgen får jeg besøk igjen av ei jeg ikke har sett på en god stund, så det gleder jeg meg veldig til! Det positive med at RASP ligger i Oslo er jo det at flere av venninnene mine bor her nå, så da blir det heldigvis ikke så langt for de fleste av dem å komme hit.

Akkurat i dag har jeg ikke så mange planer annet enn behandlingsopplegget her på avdelingen. Men jeg tenkte å spørre de som er på kveldsvakt i dag om vi kan ta en liten tur på Panduro. Jeg er veldig glad i å lage ting og siden jeg kun har 30 minutter utgang hver dag er det jo litt begrenset hva man kan gjøre. Derfor er det veldig greit å kunne ha noe å pusle med inne!

 

 

Gårsdagens antrekk ble de nye buksene mine og en av de nye t-skjortene. Er det bare jeg som alltid bruker ting som er nye med en gang? Klærne rekker jo som regel aldri å komme inn i skapet engang haha! Et av ukesmålene mine denne uken har faktisk vært å gå i klær jeg selv liker en hel dag (tidligere har jeg dessverre fort skiftet rett inn i en stor hettegenser igjen hehe), noe jeg da altså klarte i går! Det føltes litt skummelt, men også veldig fint. Disse bukene er løse på lårene og leggene og jeg skal innrømme at det gjør det hakket lettere enn om de hadde vært helt stramme. Men jeg gjorde det og det er det viktigste!

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

 

//Elise Amanda

4 kommentarer
    1. Ukene går fort..og helgene går fort..hehe.. Bra du har kost deg med besøk 🙂 Syns antrekket var enkelt og fint..og tøffe bilder av deg 🙂 Mine nye klær har lett for å bli liggende i skapet en stund..skal prøve å bli flinkere til å bruke det når det er nytt 🙂 God helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg