GÅRSDAGENS ANTREKK

Herlighet for et vær det har vært i dag, så utrolig deilig! Jeg har fått gått meg en tur i strålende sol og jeg har også sittet ute på en benk med strikketøyet. Jeg håper vi får like fint vær noen av dagene i påska. I morgen reiser jeg nemlig hjem på permisjon og blir hjemme hele påsken. Det blir godt å komme hjem og være hjemme en del dager. Jeg gleder meg iallfall veldig til å se Andreas igjen, selv om jeg så han på søndag. Det er nesten flaut hvor fort jeg savner han haha.

Ellers i dag har jeg strikket litt, hatt en terapitime, spist måltider og sett litt på serie. Jeg har faktisk begynt å se på Frustrerte fruer og det er overraskende underholdende haha. Veldig kjekt når man trenger noe lett å se på som ikke krever alt for mye konsentrasjon. Resten av kvelden går til å gå en liten tur, være med på Evo sin streamingtrening på 30 minutter, strikke og spise kveldsmat. Jeg krysser fingrene for at det blir en fin kveld!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg