GÅRSDAGENS ANTREKK I SENTRUM

Gårsdagen altså.. det var egentlig en skikkelig drittdag og jeg var sååå nære å avlyse med Nora. Heldigvis tok jeg meg i det, sminket meg selvom jeg egentlig overhodet ikke ville og ordnet meg litt. Vi hadde nemlig en avtale om en kopp kaffe og ta noen bilder. Andreas og kompisen hans ville også bli med til sentrum, så da tuslet vi tre innover sammen. Egentlig skulle Andreas bestille en kaffe latte til meg, men han klarte å bestille cappucciono istedenfor. Jeg er jo på vei til å lære meg å like kaffe og liker nå kaffe latte, så jeg var svært skeptisk. Men med litt brunt sukker i var den veldig god! En rang videre opp på prosjekt lære-seg-å-like-kaffe hehe!

Etter kaffen forlot Nora og jeg guttene for å ta litt bilder og jeg bestemte meg for at det ene veggmaleriet i sentrum kunne bli en fin bakgrunn! Det ble mange fine bilder og jeg kommer nok til å vise dere noen av Nora senere. Resten av dagen og kvelden tenkte jeg å fortelle dere om og vise bilder av senere, med andre ord slår jeg til med to blogginnlegg på en dag. Det er ikke dårlig! Dagen ble forresten veldig fin og jeg er glad for at jeg ikke avlyste! Her får dere se antrekket mitt i går:

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg