GÅRSDAGENS ANTREKK

Hei gode dere! Først og fremst må jeg bare gi dere et stort takk! Takk for kommentarene deres og takk for meldingene dere sender meg, det betyr mye! Jeg beklager for at jeg er litt sen med å svare noen ganger, men vit at jeg svarer så fort jeg har mulighet. Den tilliten dere viser meg gjør med så rørt. Gode er dere ♡ Jeg skulle så gjerne ha kunne hjulpet alle som en av dere, men kapasiteten min strekker seg ikke så langt og ei har jeg kompetansen som en behandler har. Lytte derimot kan jeg, oppfordre til å søke hjelp og dele noen av mine råd og erfaringer.


Når det kommer til gårsdagens antrekk så eeeelsker jeg denne buksen og detaljene på den! Livet er ikke så lett å se da mye av det blir skult av t-skjorten (derfor t-skjorten står ut ved magen haha), men det har stilige rysje-detaljer. Helt ærlig så liker jeg ikke hvordan buksen sitter på meg, fasongen kler meg nemlig egentlig ikke, men buksen er så fin at det får nesten gå. Tommel opp for at det i tillegg var 8(!!) varmegrader da bildene ble tatt, dermed slapp jeg å fryse til deg gjorde vondt hehe.

  

Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

6 kommentarer

Siste innlegg