GÅRSDAGENS SOMMERFEST I BILDEDRYSS

Hva er vel hyggeligere å tilbringe sommerkvelden med sol, gode mennesker og topp stemning? Ikke stort, vil jeg tro! Helene skal i tillegg ha stor applaus for å ha stelt i stand tidenes sommerfest! Med badebasseng, varme griller, musikk, volleyball, slip’n slide konkurranse og ikke minst fantastisk stemning med herlige folk! Det var så hyggelig å se alle sammen igjen og jeg tipper vi var litt over 30 mennesker? Jeg storkoste meg iallfall!

Spesielt fint var det å se Erika igjen, herlighet det var alt for lenge siden sist! Vi hang jo sammen hele tiden før, men så flyttet hun til et annet fylke. Det ble stor gjensynsglede da vi møttes rett ved meg tidligere i går! Hun ble med hit for at vi skulle ordne oss litt sammen og så sov hun også her i natt. Og selvfølgelig var det utrolig kos å se igjen alle de andre også!<33 Men nå tenkte jeg rett og slett å gi dere et lite bildedryss fra gårsdagen!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Så det ikke hyggelig ut?

 

 

 

//Elise Amanda

3 kommentarer
    1. Så fine bilder, og den kjolen var kjempefin til deg. Digger den fargen. Kan jeg spør hvor du har kjøpt den?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg