GAVER FRA TANTE OG ONKEL

Da mamma og stefaren min besøkte meg her om dagen så hadde de med en gave fra tante og onkel til meg. Det var en utrolig koselig overraskelse! Jeg fikk en del ting til å pusle med, noe som er helt perfekt siden jeg sitter så mye i ro her. Da er det kjekt å ha noe å drive på med for å få tiden til å gå, men også for å avlede seg når ting er vanskelig.

Jeg har allerede fått testet ut fargeboken litt og det er faktisk veldig beroliggende å fargelegge. Det er egentlig ganske artig at det har blitt populært for voksne med fargebøker, jeg husker jo at jeg hadde så mye glede av det som barn.

Det jeg fikk var: Mappe til å ha ark i, fargeleggingsbok, fargeblyanter, viskelær, tusjer, et kort med gode ord og to garnnøster i en fin grønnfarge (garnnøstene ligger for tiden hjemme).

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg