GIVE AWAY: VINN EN PERSONLIG ALMANAKK

Reklame | personlig almanakk

Endelig er det tid for en liten give away igjen! Jeg hadde faktisk akkurat samme konkurranse for ett år siden og vinneren ble skikkelig fornøyd, så jeg håper vinneren blir det denne gangen også.

Personlig almanakk og personlig notatbok er altså en almanakk/notatbok hvor du selv bestemmer innholdet, farger, størrelse, design og ja.. egentlig alt! Til og med farge på linjalen og strikket rundt boken bestemmer man selv. Jeg har brukt personlig almanakk flere ganger (kjøpt og betalt selv også altså), men nå for tiden bruker jeg heller en bullet journal til å få oversikt over dagene mine. Derfor ble jeg veldig glad da jeg heller kunne designe meg en notatbok, for det er helt perfekt å bruke til strikkingen!

Hvordan bli med i trekningen? Følg meg på instagram @eliseamandan og tagg en venn under bildet av notatboken min. En kommentar = 1 lodd. Vinneren blir tilfeldig trekt på onsdag. Masse lykke til og jeg håper konkurransen faller i smak <3

 

 

I tillegg til notatboken tok jeg med en del klistremerker til å bruke + tre utviskbare penner. I boken min har jeg linjerte sider, rutete sider og blanke sider. Man velger helt selv hva man vil ha. Foran innholdsfortegnelsen min er en plastlomme, som er veldig sjekk til å oppbevare ting i.

 

 

Både forsiden og baksiden er beskyttet av et cover.

 

Jeg bruker binders til å markere hvor de forskjellige kategoriene er. Her ser dere hvor jeg skriver ned hva jeg strikker, når jeg begynte og når jeg ble ferdig. 

 

Ønsker dere flere konkurranser i fremtiden?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar
    1. ÅÅÅ skikkelig gøy med konkurranse, å SPESIELT med en så fantastisk premie!!🤤🤩 har sååå lyst å vinne..🥺🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg