GIVE AWAY – VINN EN PERSONLIG ALMANAKK!

Reklame | Personlig almanakk

Klar for en konkurranse eller? 😀 Denne gangen deler jeg ut et gavekort til å bestille en personlig almanakk! Premien deles ut i samarbeid med personligalmanakk og jeg gleder meg over å kunne dele ut denne i premie til en av dere! Første gang jeg bestilte meg en almanakk fra personlig almanakk var i 2012 og alle de årene jeg har hatt en har jeg brukt den hver eneste dag. Jeg er helt avhengig av å planlegge dagene mine og jeg synes det er mye mer oversiktlig i en bok fremfor på telefonen. Så personlig almanakk er noe jeg virkelig står inne for og gleder meg til å dele ut til en av dere, da jeg selv har vært flittig bruker i mange år!

hjemmesiden velger du først størrelse på almanakken din og deretter designer du alt selv! Du velger bilder selv, farger, innhold i almanakken, tekst og mye mer. På bildene her får dere se hvordan min ble! Jeg bruker den til å planlegge alt fra møter til ting jeg skal få gjort den aktuelle dagen og bloggposter fremover. Det er ikke sjeldent noen spør meg om jeg vil bli med på X og jeg svarer “jeg må bare sjekke planleggingsboken min først” haha. Alle som kjenner meg omtrent kan skrive under på den!

Hver søndag setter jeg med som regel ned og planlegger den kommende uken og ellers fyller jeg på etterhvert som ting skjer. Jeg liker også å krysse av for ting som blir gjort, så det er sikkert derfor jeg bruker den så mye. Jeg bruker den også til å planlegge middager i uken fremover. Med andre ord bruker jeg den til å planlegge det meste haha!

Men over til konkurransen! Hvordan vinne? Enkelt! Alt du trenger å gjøre er å like Facebook-siden til bloggen min som du finner ved å klikke HER. Deretter legger du bare igjen en kommentar om at du er med i konkurransen. Husk å skrive inn mail så jeg får kontaktet vinneren. Mailen blir kun synlig for meg. Vinneren trekkes om nøyaktig en uke, altså torsdag 1. august. Jeg sjekker om vinneren har likt siden før jeg annonserer vinneren og vinneren trekkes helt tilfeldig over de som ønsker å være med. Lykke til!<3

 

 

 

 

//Elise Amanda

16 kommentarer

Siste innlegg