GIVEAWAY PÅ STRIKKEPAKKE!

Reklame | I samarbeid med Garnius

I samarbeid med @garnius.no kjører jeg en giveaway på en valgfri strikkepakke av mine instaknitdesign i valgfri størrelse og farge! Jeg synes det er sååå koselig å kunne holde konkurranser og gi noe tilbake til følgerne mine, spesielt når det kommer til ting som dette! En strikkepakke inneholder både oppskrift og komplett garnforbruk, så da er det bare å strikke i vei! <3

Jeg har jo lansert flere design på garnius, så strikkepakkene man kan velge mellom der Bjørgkjole både med og uten ermer, Lerkevotter, Boblebladteppe, Desembergenseren og Amaliegenseren. Hvordan dere kan delta finner dere lenger ned i innlegget her. Ønsker dere å se andre fargeforslag på strikkepakkene dere kan vinne kan dere se det HER. Dere kan så klart velge helt andre farger også altså, det er helt opp til dere!

INSTAKNIT GIVEAWAY🎉

Vinneren trekkes søndag 14. mai! For å delta må du gjøre følgende:
-Følge meg på @ea_strikker på instagram
-Like innlegget
-Legge igjen en kommentar på innlegget om hvilket design du ønsker å vinne

Masse lykke til!

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg