GODT NYTTÅR OG EN KJEMPEFIN FEIRING

Godt nyttår dere! Jeg hadde en utrolig fin feiring i går hos Vibeke og Kristian og kvelden ble skikkelig vellykket! Nora hentet oss og vi tok en tur til henne først hvor vi også plukket opp Mona på togstasjonen på veien. Hos Nora fikk jeg også se Doris igjen (katten hennes), så da ble det litt tvangskosing med henne hihi. Egentlig ikke så mye tvang, da hun faktisk ville ha kos da. Sammen tuslet vi ned til Vibeke og Kristian og var klare for å feire årets siste dag, eller ønske det nye året velkommen inn blir vel mer riktig å si.

Det ble en så fin kveld og jeg var heldig nok til å ha alle mine aller nærmeste venninner rundt meg. Formen i dag er ganske så redusert kan man si haha, men med tanke på gårsdagen er det så absolutt verdt det. Å utsette pakkingen til RASP til i dag med den hangoveren derimot… det er ikke det smarteste jeg har gjort.


Nå derimot sitter jeg på avdelingen igjen og venter egentlig bare at hviletiden skal bli ferdig så jeg kan legge meg. Det ble en liten lur før kveldsmat, for å si det sånn hehe. Jeg sitter iallfall igjen med gode minner fra en kjempefin feiring og jeg ønsker det nye tiåret hjertelig velkommen!

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg