Gran Canaria dag 1

God kveld, dere! Her en klokken snart 22.30 og jeg ligger i sengen klar til å sove. Vi kom frem sent i går kveld, så det ble ikke noe blogging da, men det ble en liten vlog på insta og TikTok. Jeg skal likevel ha for å ha klart å oppdatere bloggen 6/7 dager forrige uke! Natt til i dag ble det svært lite søvn da jeg var skikkelig plaget av RLS, så store deler av natten ble tilbragt ruslende rundt i stua her. I kveld har jeg heldigvis husket å ta medisiner, så jeg satser på en god natts søvn! Nå er jeg iallfall skikkelig trøtt.

I dag har vi vært ved bassenget en liten tur, tilbragt tid sammen og etterhvert tok Andreas og jeg turen ned til sentrum for så å møte de andre til middag. Vi gikk en liten tur innom en klesbutikk vi liker godt, men der ble det bare fem minutter kikking før vi måtte løpe for å møte de andre på restauranten. Planen er iallfall å kikke litt mer der i morgen:) Under her ser dere kveldens antrekk. På dagtid går det i badetøy og lette klær over nemlig for fy søren så varmt det er her nå! Vanligvis er det faktisk ikke så varmt på denne tiden av året her.

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg