GRAN CANARIA VLOG

God sen kveld dere! Jeg har dessverre blitt syk og måtte derfor stå over årets siste danseforestilling. Dere aner ikke hvor utrolig kjipt det er, spesielt når det er det første året på flere år hvor det er forestilling. Det er heldigvis ikke korona, men rett og slett en god gammaldags forkjølelse. Jeg tror jeg vel det siste døgnet har hostet på meg en six pack.. Det er jo tiden for sånt og jeg blir alltid syk på vinteren. Etter jeg tok mandlene igjen for andre gang i 2018 er jeg heldigvis mye mye mindre syk. Men når mannen først blir syk er det ganske vanskelig å ikke bli smittet hehe. Så det blir sofaen på meg de neste dagene. I det minste fikk jeg vært med på to juleforestillinger i år, det er jo mye bedre enn ingenting.

Og jo, jeg fortalte jo om at jeg filmet en vlogg mens jeg var på ferie? Det ble glemt en del, så det ble bare litt filming sånn her og der. Heldigvis ble det akkurat nok til en liten vlogg. Under her ser dere resultatet og få søren hvor mye jeg savner turen nå som jeg ser den! Hvis dere vil se flere videoer fra meg prøver jeg forresten å poste en video hver dag frem til julaften på TikTok. Der heter jeg noe så kreativt som EliseAmanda.

 

 

Liker dere når jeg poster videoer eller foretrekker dere innlegg med tekst og bilder?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg