GRATULERER MED DAGEN!

Jeg håper dere har hatt en fin dag så langt! Vi har strikket litt på verandaen i dag, men vi har også gjort litt 17. mai relaterte ting! Vi har sett og hørt på korps (ingen nasjonaldag uten!), sett på 17.mai program på TV og spist is blant annet. Senere i dag tenkte vi å ha litt 17. maileker som potetløp blant annet og kanskje spiller vi kubb ute også. Kongefamilien kjørte faktisk bilen innom Ullevål, men vi så dem dessverre ikke fra her vi er. Så har jeg jo pyntet meg litt også som dere ser under her!

Noe annet jeg har gjort i dag (nå nettopp faktisk hehe) er å bestille garn og det skal jeg vise dere så fort det kommer! Enn så lenge holder jeg på med to andre prosjekter, så har jeg et til på vent før jeg så kan begynne på det jeg har bestilt garn til. Åh det blir så mye fint!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Har du gjort noe fint i dag?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer
    1. Så fin du var 🙂 Høres ut som en ganske rolig og deilig dag. Her har det vært stille og rolig også. Det er vel uansett det som er det mest “riktige” i år 🙂 Jeg har spist en is, og snart blir det litt middag. I morgen skal vi spise ut fordi da har jeg bursdag 🙂 Første resaturantbesøket på flere måneder blir det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg