GRILLING MED FORANDRINGSFABRIKKEN

Oi, klokken har blitt en del allerede! Jeg har vært på dansing i kveld og da jeg kom tilbake til avdelingen måtte jeg dusje og spise litt, derfor har jeg ikke fått satt meg ned før nå. På dansingen i dag lærte vi en del av en utrolig fin koreografi som jeg virkelig gleder meg til å fortsette på! Den traff blink på akkurat sånn type koreografi/dans jeg elsker hehe. Vi danset ute på gresset på grunn av covid-restriksjoner, men neste gang ser det ut til av vi kan være inne. Det er deilig å danse ute altså, men det blir ikke helt det samme.

Uansett, på tirsdag var det en utrolig koselig kveld med grilling i en park sammen med de gamle proffene fra forandringsfabrikken! Den gjengen er så koselig og jeg hadde det skikkelig fint! All den varmen og kjærligheten blant denne gjengen er ubeskrivelig og jeg er så glad for at jeg tidligere har fått være med å blant annet holde viktige foredrag med dem! Jeg tok bilder av andre også altså, men det hadde blitt litt stress å skulle spørre alle og enhver om å få poste bildene, så derfor blir det bare postet bilder av meg, Monica og Emma.

 

 


Vi fikk også et koselig takkekort og tidenes deiligste ullteppe!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg