HALLOWEEN 2019 + KNASK ELLER KNEP

Det ble ikke noen Halloween-fest på meg i år, men feiring ble det! Jeg blogget faktisk på torsdag, men internettet her hjemme er så dårlig at det hadde tatt timesvis å laste den opp og i mellomtiden hadde den brukt all internettkapasiteten.. men om dere vil se den skal jeg få lastet den opp en av dagene:) Så hva gjorde jeg egentlig på Halloween? Dette året her var jeg ikke hjemme med en full godteriskål, her vi bor nå har det faktisk aldri ringt på døren vår på Halloween, noe som er litt trist. Jeg synes jo at det er så koselig! Men vi ville gjøre noe ut av dagen, så da ble valget likevel enkelt:

Vel, Mona og jeg bestemte oss for å gå knask eller knep! Vi var litt vel nervøse da vi ringte på første dør, vi er jo tross alt 23 og 24 år gamle, ikke 12 år. Utrolig nok var det ingen som kommenterte alderen vår og folk var veldig hyggelige! Det var jo en av tingene jeg var spent på: hvordan ville folk ta det når vi ringte på? Jeg har jo også sett kommentarfelt på Facebook hvor folk lurer på når man er for gammel til å gå knask eller knep: noen svarer i starten av ungdomsskolen, mens andre sier aldri og at de gledelig åpner og ønsker alle velkomne uavhengig av alder.

Etterhvert som det sluttet å være skummelt (les: flaut) var det bare kjempekoselig å gå! Dessuten fikk jeg jo hilst på folk i nabolaget jeg ikke har snakket med før. Jeg tenker selv at man ikke blir for gammel til å gå i grunn, så om du vil neste år: kjør på!<3

 

 

Jeg fant kun et heksekostyme hjemme, men rett før vi skulle gå kom jeg på at jeg har jo skjellettkostyme også, så da bytta jeg til det. Det kostymet ble egentlig kjøpt som en spøk, men hei, det ble jo midt i blinken på Halloween!

 

 

 

Tror du at du tør å gå knask eller knep i din alder? Vil du se vloggen fra vi gikk knask eller knep?

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg