HAMPTON BY HILTON

I dag ble det et veldig sent første blogginnlegg, nettopp fordi vi har vært på farten i hele dag. Nøyaktig hva vi har gjort kommer jeg tilbake til i et nytt blogginnlegg senere i dag. Jeg kan legge til at jeg er relativt sliten siden jeg bare fikk to timer med søvn i natt, samtidig er formen overraskende god til å være dagen derpå og kun ha sovet så lite. Akkurat nå er de andre i familien på vei ut for å spise middag, men jeg ligger i sengen da jeg har vondt i magen. Krysser fingrene for at det bedrer seg snart så jeg kan komme etter!

Men herlighet, er det ikke fint her!? Jeg fikk helt hakeslepp da vi ankom hotellet i går! Og dere ser den ene veggen som er veldig lys? Hele den veggen er dekket av vindu og det gir et så nydelig lys inn på rommet! Bare synd at vi ikke har utsikt annet enn til en hotellgang som ligger på andre siden hehe. Det er jo selvfølgelig et lite uteområde i midten der altså, men det er nok laget bare for at man skal kunne ha vinduer, om det gir mening? Uansett, dette hotellet er virkelig tipp topp!

 

 

 

 

 

 

Var det ikke fint her?

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg