HAPPY HALLOWEEN

På lørdag braket det løs for Halloweenfest! Den ble arrangert hjemme hos oss med hjelp fra Vibeke og Mona og det ble en veldig fin feiring! Jeg elsker jo egentlig anledninger man kan gjøre litt utav og det gir jo faktisk så mye mer av den aktuelle stemningen! Jeg fikk også prøvd meg på å karve gresskar for første gang og det gikk overraskende greit. Av innmaten lagde jeg forresten kremet gresskarsuppe toppet med ristede gresskar frø, noe som ble veldig godt! Bare et lite tips som er verdt å ta med seg om man skal karve gresskar, det er nemlig ikke noen vits i å kaste full brukbar mat.

Utenom pynt ble det også ordnet i stand litt snacks og drikke. Siden det skulle feires Halloween måtte jo så klart det også stå til stilen, så serveringen bestod av gresskar som spyr ut salsa og nachos, punsj med edderkopper og shots i plastsprøyter. Det ble noen timer her før vi tok turen ut for å feire videre. Kostymet mitt i år ble forresten veldig billig, men make up artist skal jeg iallfall ikke bli haha. Jeg gikk for black swan og hadde dermed ballettdrakt og strømpebukse fra før. Jeg tok også en blondebody over ballettdrakten så det ikke skulle se for mye ut som jeg skulle på trening, hadde på en tiara jeg kjøpte på Flying Tiger og skjørtet lagde jeg selv. Dermed kom kostymet mitt på bokstavelig talt 50kr. Dere ser den duken som er på bordet i stua? Den er skjørtet laget av. Men åhhh, det ble en skikkelig koselig feiring sammen med venninner<3

(vi mangler Anniken, Emmy og Dina på bildet, da bildet ble tatt før de kom)

 

 

 

Nei, jeg gikk ikke med tåspisskoene på lørdag, de ble kun tatt på for bilder

 

 

 

 

 

 

Gjør du også noe utav Halloween?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg