HAPPY NEW YEAR

Godt nyttår da dere! Håper dere hadde en fin feiring i går uansett hvordan den ble feiret! Jeg hadde en kjempefin kveld i går, sett bort i fra litt angst rundt måltidet, men sånn er det noen ganger. Det var i tillegg koselig å bli kjent med litt nye mennesker og ikke minst å faktisk bli kjent med flere av dem jeg har truffet mange ganger før. Vi ble hentet litt over klokken to på natten, så det ble ikke så alt for sent for vår del. Noe jeg er veldig glad for, jeg har nemlig utsatt å pakke til ferien til i dag.. Og da er det greit å være i form!

Dere vet foresten slike stjerneskudd? Gnistene som kommer fra dem skal jo egentlig ikke være varme. Men på den jeg holdt rundt midnatt må det ha vært noe galt med. Ett gnist fløy avgårde og traff meg på magen, noe som resulterte i at jeg svidde av to lag med hud! Det svir skikkelig og er helt rødt rundt såret. Flere av stjerneskuddene var det gnister som rett og slett fløy av på. Tenk om det hadde vært noen barn som hadde holdt dem? Eller om ett av gnistene hadde flydd i øyet på noen? Det er jo kjempefarlig! Jeg var så og si helt edru i tillegg (sverget til julebrus nesten hele kvelden hehe) så det hadde ingenting med formen min å gjøre at jeg brant meg. Jeg tror jeg skal sende inn en klage om jeg finner ut hvor akkurat disse stjerneskuddene er fra.


   

-Elise Amanda 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg