Hårklipp, katter og bøker

Hei dere! Vi ligger en time etter dere, så klokken er ikke like mye her som i Norge. Dagen i dag har blant annet gått til å være litt ved bassenget, slappe av på rommet, spist ute og kikket litt i klesbutikker. Vi kikket ikke så lenge, men jeg fikk kjøpt meg noen tøfler, en treningstopp, headset og en stygg julegenser på Lefties. Jeg digger stygge julegensere, likevel ble dette min første haha. Da jeg så en med nøtteknekker på måtte jeg bare ha den!

Jeg har forresten tatt med alt for få bøker! Jeg undervurderer alltid hvor mye jeg leser på ferie og nå er jeg allerede på min femte bok.. Akkurat det der lærer jeg aldri, men så kan jeg ikke fylle kofferten med bøker heller. Jeg leser ekstremt fort, noe som ikke alltid er en fordel.

Dagens bilder ble tatt i full fart, så de ble som det ble. Det er forresten så mange fine katter her med Himalayagener, men i dag traff jeg på noen andre som jeg knipset noen bilder av da jeg først hadde kameraet fremme. I morgen har vi litt andre planer enn bare basseng og gå ut og spise, så da blir det nok litt mer variasjon i bildene. Jeg klippet forresten håret mitt ca 8 cm for en time siden, jeg ble gal av hvor tynnslitt det var. Følger dere meg på Instagram får dere se hvor ille det faktisk var før det ble klippet. Men nå er det natta her også, så dere hører mer fra meg i morgen!



 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg