HEADERE GJENNOM TIDENE

Etter at blogg.no byttet plattform ble det store endringer. De som leste blogger la ikke så mye merke til det, men for oss som blogger ble så og si alt nytt. Jeg er nå svært fornøyd med de nye endringene, utenom at man ikke lenger kan følge bloggere og få opp i feeden når de har postet innlegg. En annen endring som jeg synes er litt synd er at man ikke kan endre designet sitt, annet enn å endre toppbilde. Noe nytt med toppbilde er også at man heller ikke kan velge størrelse selv, da det ikke går an å kode design lenger. Men utenom disse tingene er jeg veldig fornøyd!

På den nye plattformen måtte man da altså ha et toppbilde i den størrelsen jeg har nå og jeg tenkte å vise dere toppbildene jeg har hatt etter at blogg.no byttet plattform! For min del ser jeg stor utvikling for å si det sånn! Jeg gleder meg til å ta et nytt litt mer høstlig bilde etterhvert, for jeg liker å ha et toppbilde som står til årstiden. Så her får dere altså se mine toppbilder, fra det eldste til det nyeste. Noe dere for så vidt forhåpentligvis egentlig forstod selv hehe.

Haha oi.. joda, la meg forklare: bilde jeg hadde før funket ikke, så dette ble et nødbilde laget i full fart for å passe den nye størrelsen og den aktuelle årstiden. Alt for mange forstyrrelser i bakgrunnen spør du meg!

 

Og siden jeg ikke ble fornøyd ble det nød-toppbilde nummer to.. altså tre antrekk satt sammen til et toppbilde. Det ser ikke spesielt bra ut, likevel var det mye bedre enn det første!

 


Se her ja, dette fungerer! Jeg digger faktisk dette og jeg tror at det er min favoritt! Fargene, lyset og alt! Man får med bakgrunnen uten at den er forstyrrende og bildet egner seg til et toppbilde.

 

Men så ble det vår og bildet med snø måtte byttes ut.. dette her ble også sånn halvveis nødløsning da dette er fra et antrekksinnlegg, samtidig så funket det. Vårlig bakgrunn og et bilde som ikke var rotete.

 

Så kom sommeren og jeg og ei venninne dro en tur til botanisk hage i Oslo. Der var det mange fine blomster der og selvfølgelig måtte ett av bildene som ble tatt der bli et nytt toppbilde! Dette bildet synes jeg er en veldig god nummer to!

 

Og så det jeg har nå! Etter å ha hatt det andre bilde i veldig mange måneder synes jeg at jeg trengte noe nytt. Litt forstyrrende bakgrunn helt øverst, men ikke så mye at det ødelegger bildet. Dette er nok min favoritt nummer tre.

 

Hvilket synes du var finest? Og har du noen idè til høst-toppbilde?

 

//Elise Amanda

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg