HELGEKOS PÅ HYTTA

Denne helgen har vi vært på hytta, som jeg fortalte om i forrige innlegg. Det ble en utrolig fin pinsehelg og vi koste oss masse! Vi har blant annet spilt masse kubbespill, hvor jeg både har vunnet og tapt. Jeg er til og med støl i armen nå etter all spillingen haha. Andrea og jeg har også badet, som vil si at jeg har tatt årets første bad. Ellers har jeg strikket, vi har gått en liten tur og bare slappet av. Lucy ble også med opp på hytta og i går var hun faktisk ute i 12 timer før hun kom tilbake! Da ble matmor litt nervøs, til tross for at jeg vet hun ikke hadde kommet til å stikke av..

Det er så godt å være på hytta og jeg storkoser meg der! Vi ble en så fin liten gjeng med familien og det er koselig å dra med familie også og ikke bare venner. Nå ordla jeg meg kanskje litt rart, men poenget mitt var at det er fint å være der, både med familie og venner. Helgen gikk så alt for fort og i morgen tidlig bærer det av sted til Oslo igjen. Jeg gleder meg til neste helg hvor jeg da også kan komme hjem!

 

 

 

 

 

 

 

Har du hatt en fin helg?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

3 kommentarer
    1. Neeei!! Har hatt en elendig helg!😭😭😭 overspist og kaster opp heeele lørdag og søndag, gjorde ingenting annet utenom å sove. På lørdags kveld besvimte jeg til og med på badegulvet etter en av gangene jeg kastet opp. Da hadde jeg holdt på i utrolig mange timer i strekk. Og gjett hva jeg gjorde når jeg kom til meg selv? Joda jeg fortsatte å overspise og kaste opp?!?!?!!!
      Altså jeg klarer ikke leve et sånn liv lenger, men det er jo dønn umulig å komme seg ut av også!!

    2. Det hørtes ut som en herlig helg! Jeg har syklet 4mil, gått en fjelltur og på stranda😍💪🏼 Må jo utnytte vêret når det er så nydelig🐝

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg