HELGEN VÅR + FREDAGENS ANTREKK

God kveld! Vi har hatt en litt travel helg med besøk både fredag og lørdag. På lørdag hadde vi svigers over på middag og det ble en veldig hyggelig kveld! Jeg tok litt bilder av maten, så oppskrift kommer senere! Noen av dere husker kanskje at vi har et lite “matprosjekt” hvor vi har skrevet land ned på lapper og så skal vi trekke en lapp og dermed lage en rett fra det landet? Neste på lista vår var Spania, så det var nettopp fra det landet vi laget mat på lørdag. Vi trakk også en ny lapp på lørdag, så hvilket land det ble får dere følge med på å se.

Antrekket mitt på fredag ble denne nye buksa mi, en svart t-skjorte, hvite sneakers og smykker. Jeg digger seriøst denne buksa! Det skjer omtrent aldri at jeg finner en bukse som passer både på låra og i livet, men denne satt kjempefint!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg