HEY SATURDAY & OUTFIT

God lørdag dere! Jeg fikk litt bakoversveis da jeg stakk hodet frem fra gardina på soverommet tidigere i dag og så all snøen som hadde kommet i løpet av natten. Eller jeg ble vel mere blendet av all snøen før jeg i det hele tatt så noe. Jeg ble liggende litt over en time med the Sims 4 før jeg kom meg opp i dag. Egentlig burde jeg ha ventet med å begynne å spille igjen til jeg er lagt inn da jeg alltid blir så himla avhengig og når jeg først begynner går det flere timer til det hver dag hehe..

Nå sitter jeg på Bølgen kultur hus med en gjeng fra Larvik Venstre. Vi jobber med noen spennende ting som kommer ut etterhvert og det blir så bra! Vi har i tillegg fått tatt en del bilder (bildene over er antrekksbilder Anniken tok av meg før møtet altså) som vi kan bruke i tiden fremover. Det er så gøy når jeg kan kombinere de kreative interessene mine med politikk!

   

Hva synes du om dagens antrekk?

//Elise Amanda

8 kommentarer

Siste innlegg