HIPP HIPP HEISANN

Gratulerer med dagen Norge, litt på etterskudd! Nasjonaldagen startet for meg med å ordne meg og ta på bunad for deretter å tusle bort til torget. Der så jeg barnetoget sammen med mormor, besse, tante og broren min i strålende sol. Jeg vet ikke helt hva det er, men jeg blir alltid så rørt av barnetoget og i år var intet unntak. Etter toget fikk jeg broren min til å ta noen bilder av meg, da det nesten bare må gjøres når man har på bunad og man er i nærheten av sååå fine trær hehe. Vi fikk også satt oss ned sammen og tatt en iskald brus (Pepsi Max dessverre, da de ikke hadde Cola Zero, så litt småskuffet der) ute før vi dro hvert til vårt.

Deretter stod et kort lunsjbesøk på planen (kort, da jeg måtte videre før det hadde gått en time) før jeg dro hjemover for å pakke ned litt ingredienser og legge fra meg litt ting. Mamma og stefaren min hentet meg og så ble jeg med opp til de for å lage en salat jeg skulle ha med til Vibeke (de bor nemlig rett ved og bussen som går fra meg går ikke på søndager eller helligdager). Hos Vibeke var vi en fin liten gjeng som grillet, spiste dessert og bare koste oss. Jeg dro etter noen timer da jeg var ganske sliten, men det ble iallfall en superkoselig dag!

Dette ble et skikkelig oppsummeringsinnlegg, men sånn er det noen ganger. Her er litt bilder fra dagen iallfall!

Ida var også der, men bildene ble dessverre tatt før hun hadde kommet.

Se så fint Vibeke hadde pyntet bordet!

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg